Cervelo Aspero-5 GRX RX815 Di2 Carbon Black rower gravelowy, gravel
Wyłania się nowa rasa zawodników - kochająca swobodę i eksplorację, ale głodna jeżdżenia na dziko, błądzenia i odkrywania nie tylko geografii, ale i osobistych ograniczeń. Ta granica wymaga nowego rodzaju Gravela, zaprojektowanego tak, by nie wędrować szlakami.
Dla tych sportowców Cervelo stworzyło maszynę zaprojektowaną z myślą o czystej, niezaprzeczalnej prędkości, gotową do zjechania z linii mety, liderów KOM, PR i FKT. Maszyna zbudowana bez ograniczeń, dla jeźdźców chętnych je przetestować.
Po premierze Aspero w 2019 roku, Cervelo nie spoczęło na laurach i od razu zabrało się do pracy nad technologiami, które będą mogły zostać wykorzystane w nowych projektach. Tak oto powstało nowe Aspero-5 - jeszcze szybsze, lżejsze i przede wszystkim piękniejsze!
Dewizą Cervelo jest zdanie "If it looks fast, it probably is". W przypadku Aspero-5 zdecydowanie tak jest, wygląda szybko nawet gdy stoi! Ukryte kable, aerodynamiczne profile ramy i zwiększony prześwit, gwarantują, szybkość, piękno i niesamowitą jazdę w każdych warunkach.
![]() |
Lightweight speed Niektórzy mówią, że aerodynamika na gravelu nie ma znaczenia. Kto jeździł jednak przy dużym wietrze, na otwartej przestrzeni, wie że każdy gram ma znaczenie! Jeżdżąc w takich warunkach docenisz nowe Aspero-5 podwójnie! |
Two-position adjustment Zmienna geometria przedniego widelca jest szczególnie ważna przy osiąganiu dużych prędkości na które Aspero-5 jest gotowe! Dostosuj pozycję koła do warunków i poczuj różnicę w jeździe. |
![]() |
![]() |
Multiple configurations Aspero-5 zostało zaprojektowane tak, aby umożliwiać zastosowanie różnych rozmiarów kół i opon - 700x42 czy 650x49 - żaden problem! Dostosuj go do siebie, lub wypróbuj różne konfiguracje, z Aspero-5 jest to możliwe. |
Versatility Sztyca karbonowa tłumiąca drgania, to rozwiązanie z powodzeniem stosowane w szosach R5 i Caledonia-5, teraz również dostępne w Aspero-5. Kierownica z flarą dla pewnego prowadzenia w trudnym terenie. Podkładki dystansujące zastosowane w mostku aby umożliwić zmiany fittingowe bez rozpinania hydrauliki. Te z pozoru niewielkie udoskonalenia, docenisz podczas jazdy. |
![]() |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|