CeramicSpeed OSPW Aero Shimano 9100/8000 Wózek Przerzutki Czarny Coated

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: CERAMICSPEED
  • Kategoria: Rower » Korby, tarcze, wózki i kółeczka przerzutek
  • Dostępność: Jest
  • Czas realizacji: 1-2 dni

Opis produktu

CeramicSpeed OSPW Aero Shimano 9100/8000 Wózek Przerzutki Czarny Coated

Od momentu powstania w 2015 roku wiemy, że CeramicSpeed OSPW to najszybsze wózki przerzutki na Świecie. Potwierdzają to na bieżąco odbywające się testy laboratoryjne, a przede wszystkim rezultaty zawodowych sportowców korzystających z produktów duńskiego producenta. Wózki Ceramicspeed OSPW wygrywają wszędzie: od triathlonowych mistrzostw świata po wielkie Toury i Monumenty.


Marka Ceramicspeed to zwycięska mentalność, innowacyjne DNA, stałe dążenie do perfekcji oraz doskonalenie własnych produktów. Dzięki tym cechom powstał nowy wózek przerzutki CermicSpeed OSPW Aero. Został on opracowany w ścisłej współpracy z jednym z wiodących na świecie aerodynamików: Simonem Smartem (założycielem Drag2Zero) który nim zwrócił uwagę na branżę rowerową (2007), przez wiele lat czerpał doświadczenie w Formule 1.

Proces tworzenia wózka CeramicSpeed OSPW Aero był prawie dwuletnim ciągłym dialogiem z Simonem Smartem, na który wpłynęły szeroko zakrojone testy w tunelu aerodynamicznym. Efektem końcowym jest całkowicie nowa konstrukcja osłaniająca istniejący, zoptymalizowany mechanicznie projekt.

CeramicSpeed OSPW Aero System szybko zyskał aprobatę UCI oraz Mistrzostw Świata Ironman.


KOMPATYBILNOŚĆ:

Shimano Dura Ace 9100/9150 // Ultegra 8000/8050 SS //

WYJĄTKOWOŚĆ:

- Ręcznie budowane łożyska CeramicSpeed w wersji "Coated"
- Dożywotnia gwarancja
- Współtworzone z Simonem Smartem i Drag2Zero



Wyniki testów wskazują na oszczędność czasu w sekundach w ciągu godziny przy danej średniej prędkości.
Wyniki testów łączą wzrost wydajności mechanicznej oraz poprawę aerodynamiki w porównaniu z fabryczną przerzutką Shimano 8150 i klasycznym wózkiem CeramicSpeed OSPW.
Średnia mierzona w 6 punktach kąta odchylenia do pomiaru oporu aerodynamicznego.
Moc kolarza od 100 do 300 W obliczona w celu pomiaru zwiększonego wysiłku mechanicznego w celu dopasowania do wzrostu prędkości.
Wszystkie obliczenia wyników i testy w tunelu aerodynamicznym - Simon Smart (Drag2Zero).