Najnowsza wersja P Series to uderzające podobieństwo do flagowego roweru P5. Analizy z wyścigów World Tour i testy w tunelu aerodynamicznym na potrzeby P5 zaowocowały ulepszeniem kultowej już ramy P Series, przy zachowaniu maksymalnych możliwości fittingowych jakie dają zastosowane na kokpicie komponenty Zipp. Efektem jest rower idealny dla każdego zawodnika, na każdym dystansie w triathlonie.
W najnowszej serii P zastosowano widelec z rurą sterową w kształcie litery D i standardowym mostkiem. Oznacza to, że podczas Bike Fittingu możemy wprowadzać niezbędne zmiany w długości kokpitu, w zależności od Twojej budowy, mobilności i preferencji jazdy.
Większy prześwit kół i opon, zmniejszony opór aerodynamiczny, estetycznie poprowadzone kable i wewnętrzny schowek w ramie – te zmiany pozwalają na maksymalne wykorzystanie możliwości roweru podczas treningów i startów.
CANT FAKE FAST
Maszyna "bez kompromisów” sprawia, że jazda jest szybsza. Nowa seria P jest sztywniejsza, lżejsza i bardziej aerodynamiczna niż kiedykolwiek. Nowa rama Serii P jest o 5,9 grama szybsza od poprzedniej, większy prześwit na opony zapewnia miejsce na koła Reserve 52/63 i opony Vittoria 29 mm, co łącznie daje oszczędności o 30 gramów lub 3,5 W w porównaniu z Reserve 50/ Zestaw Vittoria 28.
NEVER RUN ON EMPTY
Niezależnie od tego, czy Twoim wyzwaniem jest Ironman, czy Sprint, seria P jest w pełni wyposażona do startu. Integralną częścią roweru są schowki na górnej rurze, oraz mocowanie na koszyk za siodełkiem. Dzięki kompletnemu wyposażeniu z T2 wyjedziesz na bieg nawodniony i pełny energii. Nowością jest schowek w ramie, przeznaczony na dętkę, nabój co2 czy multitool ukryty pod koszykiem na bidon. Klapkę można łatwo zdjąć niezależnie czy bidon jest w koszyku czy nie.
WATTS WILL NEVER BE WASTED
Rezygnując z założenia, że "wąsko" znaczy aero, nowa seria P wykorzystuje wszystkie doświadczenia zebrane przy tworzeniu P5 aby najnowsza P Seria wspinała się lepiej, naturalnie skręcała i była szybsza niż kiedykolwiek.
FIT FOR SPEED
Zwiększony do 53 mm stack i podkładki podwyższające kokpit, dają szerokie możliwości fittingowe dla maksymalnej wydajności i komfortu.
EXTENDED SEATTUBE CUTOUT Wydłużone wycięcie w rurze podsiodłowej, które osłania przednią krawędź tylnego koła, znacznie poprawia osiągi aerodynamiczne. |
MODULAR STORAGE Modułowy system boxów umożliwia dopasowanie strategii żywieniowej do twoich potrzeb podczas wyscigu. Aerodynamiczna i dopasowana kontrukcja niweluje opory powietrza. |
SPECYFIKACJA:
Widelec: | Cervélo All-Carbon, Tapered P Fork |
Koła: | Rear: Reserve 63, 24.4mm IW, Zipp 176,12x142mm, HG freehub, 24h, centerlock, tubeless compatible Front: Reserve 52, 25.4 IW, Zipp 76, 24H, centerlock, tubeless compatible |
Opony: | Corsa N.EXT TLR G2.0 700x29mm |
Korba: | Shimano Ultegra R8100, 52/36T, 12 Speed, 4iiii Precision Pro, GEN3+ Dual Sided |
Łańcuch: | Shimano M8100, 12 speed |
Przerzutka przednia: | Shimano Ultegra, R8150, 12 speed |
Przerzutka tylna: | Shimano Ultegra, R8150, 12 speed |
Kaseta: | Shimano Ultegra, 11-30, 12 Speed |
Manetki: |
Shimano Dura Ace, R9160 |
Kierownica/lemondka: | Zipp Vuka Bull Carbon/Zipp Carbon Extensions |
Mostek: | Cervélo Alloy Stem |
Zacisk hamulca: | Riderever Trivia |
Tarcze: | Jagwire RS04 6-Bolt |
Siodło: | Prologo Dimension Tri T4.0 |
Sztyca: | Cervélo Carbon, SP23 |
Klamka hamulca: | Riderever Trivia Carbon Di2 |
Wyposażenie dodatkowe: | Smartpak 400, Rear Hydration Mount |