Cervelo P5 disc model 2025. Jeden z najszybszych rowerów na Świecie, teraz wyposażony w hamulce tarczowe i jeszcze bardziej aerodynamiczną konstrukcję!
Cervelo P5 Disc Dura Ace został zaprojektowany w celu podniesienia Twojej wydajnosci.
Lata doświadczeń zgoromadzone przy projektowaniu najszybszych rowerów Aero i zaangażowanie w projekt najlepszych zawodników PRO na świecie, pozwoliło na stwożenie najbardziej aerodynamicznego roweru triathlonowego na rynku.
Rezultatem jest rower który przenosi granice pod każdym względem.
Idealny do jazdy na czas (UCI-Legal), oraz TRIathlonu
Po latach współpracy z najlepszymi zawodnikami triathlonu oraz indywidualnej jazdy na czas pro peletonu powstał rower, który ciężko będzie prześcignąć w wyścigu zbrojeń!
Sezony doświadczeń inżynierów Cervelo zaoowocowały stworzeniem jeszcze szybszego i przede wszystkim lżejszego roweru w porównaniu z poprzednim modelem P5, a także masą innych maszyn TRI/TT.
![]() |
Cieszacy się ogromna popularnością model, na którym Frederic Van Lierde zdobył tytuł Mistrza Świata Ironman został ulepszony o w pełni zintegrowany i „czysty” kokpit aerodynamiczny! Dlaczego „czysty”? Nowy P5 disc to zupełnie nowy standard hydraulicznych hamulców tarczowych w połączeniu z całkowicie ukrytym systemem prowadzenia pancerzy wewnątrz ramy roweru. |
Estetyczne i niemal niewidoczne dla oporów przepływu powietrza rozwiązanie niesie za sobą dwie główne zalety! Redukcja wagi oraz zdecydowanie lepsza i łatwiejsza kontrola prędkości roweru. Hamulce tarczowa P5disc działają przy zaangażowaniu tylko jednego palca dłoni! Ogromnie ważny aspekt w szególności na technicznych, krętych trasach, gdzie skrócona droga hamowania pozwala na szybsze, a także bezpieczniejsza pokonywanie zakrętów. | ![]() |
![]() |
Poprawiona aerodynamika przedniej części roweru to też zasługa mono lemondki dającej ogromny zakres regulacji od strony Bike Fittingu. Występuje ona w 3 różnych gięciach 15, 30 i 50stopni. Rower fabrycznie wyposażony jest w lemondkę zadartą o 30stopni ku górze. |
Kompletna przebudowa przedniej części roweru sprawiła, że nowa P5tka jest o 22% sztywniejsza w okolicy główki ramy i aż 26% sztywniejsza w w okolicy supportu! Dzieki najnowszym technologim produkcji karbonu udało się uzyskać powyższy efekt nadając całej konstrukcji wyjątkowej lekkości, sztywności i aerodynamiki. |
![]() |
Cervelo P5 disc wyposażony jest w zintegrowany bidon aerodynamiczny oraz box na górnej części ramy, służący do przewożenia batonów/żeli energetycznych lub akcesoriów rowerowych.
Sztyca podsiodłowa posiada uchwyt na zamontowanie dodatkowego koszyka na bidon standardowej wielkości. Tego typu bidon może być też zamontowany pomiędzy ramionami na mono lemondce.
Chcesz dowiedzieć się więcej lub zobaczyć tę maszynę na żywo? Przyjedź na kawę do Olimpiusa! Kacper chętnie opowie o doświadczeniach z tą maszyną płynących z zawodowego ścigania w triathlonie.
Specyfikacja:
Sizes | 48, 51, 54, 56, 58 |
Fork | Cervélo All-Carbon, Tapered P5 Fork |
Headset | FSA IS2 1-1/8 x 1-3/8 |
Handlebar | P5 CarbonBasebar/EX14 Riser/Carbon Extensions |
Seatpost | Cervélo SP23 Carbon |
Saddle | Prologo Dimension Tri Nack |
Shifters | Shimano Dura Ace, R9180, 12 speed, Shimano Dura Ace, R9160 on Extensions |
Brake Calipers | Shimano Dura-Ace |
Brake Rotor | Shimano CL900 Centerlock |
Front Derailleur | Shimano Dura Ace, R9250, 12 speed |
Rear Derailleur | Shimano Dura Ace, R9250, 12 speed, Direct Mount |
Cassette | Shimano Dura-Ace, 11-34, 12 Speed |
Chain | Shimano M9100, 12 speed |
Crankset | Shimano Dura Ace, R9200, 54/40T, 12 Speed with 4iiii Power Meter |
Bottom Bracket | Ceramic Speed, BBright for 24mm spindle |
Wheels | Rear: Reserve 88 TA, Zipp ZR1 SS, 12x142mm, HG freehub, 24h, centerlock, tubeless compatible Front: Reserve 77 TA, Zipp ZR1 SS, 12x100mm, 24H, centerlock, tubeless compatible |
Thru Axles | Cervelo Aero Thru-Axles, 12x100/142 |
Tires | Corsa Pro Speed TLR 700x29 OR Corsa Pro TLR G2.0 OEM 700x29mm |
Accessories | Smartpak 400, Aerobottle 500, Rear Hydration Mount |